نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5436
-
الف
+

«علی صادقی»: در اوج خداحافظی کردم اما اگر کاری باشد بازی می کنم

«علی صادقی» با حضور در یک برنامه تلویزیونی از فعالیت های جدید خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «علی صادقی» بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران که اغلب بازی وی را در ژانر های طنز شاهد هستیم ، به تازگی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از فعالیت های جدید خود و موضوعات دیگر صحبت کرد.

«علی صادقی» در خصوص جدیدترین کارهای خود گفت: قرار است در یک سریال که در شبکه نمایش خانگی نشر می شود ایفای نقش کنم و امیدوارم کار خوبی شود.

وی درباره جدی بازی کردن خود اظهار کرد: من همیشه جدی بازی می‌کنم اما مردم می‌خندند. بیشتر دوست دارم کارهای رئال با موقعیت‌های طنز بازی کنم.

بازیگر «خانه به دوش» در خصوص غیبت طولانی اش در سینما و تلویزیون، گفت: من در اوج کناره گیری کردم! چهار طرف دوربین را بوسیدم و رفتم. واقعیتش پیشنهاد کاری که بدانم در آن مفید هستم را نداشته ام. شاید هم تولیدات ضعیف‌تر شده است. علت خاصی سراغ ندارم و همیشه دوست دارم کار کنم و کار هم باشد انجام می‌دهم.

او در خصوص شایعه ازدواجش گفت: شایعه برای همه آدم ها هست.

«علی صادقی» در پاسخ به اینکه جای چه کسی در یلدای امسال خالی است به «جکی چان» اشاره کرد و درباره اینکه سال بعد همین موقع دوست داری به چه رسیده باشی، گفت: همین که سلامت باشم برایم کافی است.

وی همچنین با بیان اینکه بیشتر موسیقی بی‌کلام گوش می‌کند، درباره «رضا شفیعی جم» گفت: ایشان استاد تیپ‌سازی(شخصیت سازی) کرکترهای طنز هستند.

«علی صادقی» در ۱۴ قوس (آذر) سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. 

وی با بازی در سریال «آفتاب عالم تاب» ساخته «امیر سماواتی» و «مازیار حبیبی نیا» وارد عرصه سینما شد و با ایفای نقش در سریال های «متهم گریخت» و «خانه به دوش» به شهرت رسید.

«سه در چهار» ، «خوش نشین ها» ، «کوچه اقاقیا» ، «زن بابا» ، «پشت کنکوری ها» و «موج و صخره» از جمله سریال هایی است که «علی صادقی» در آن ها نقش آفرینی کرده است.

این بازیگر ایرانی هم چنان در فلم های سینمایی «همه چی آرومه »، «ورود آقایان ممنوع»، «زندگی شیرین»، «ازدواج در وقت اضافه»، «کیش و مات»، «ماهی دم قرمز» ، «شیر و عسل» و... ایفای نقش نموده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

کمدین مشهور سریال «خوش نشین ها» را بیشتر بشناسیم

«علی صادقی» : دوست دارم کرکتر «آرنولد» را بازی کنم

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر